5 Nisan 2012 Perşembe

bizden...

bu günlerde bloga gırip yazacak pek zamanım olmadı  
ama aklım hep buralarda  :))
genede cocuklarıma ve bana dair birseyler bırakmak istiyorum  yazıda
gecen gunlere ait kısa notlar:))


16 mart


eti puf krizimiz tuttu kızımla sabahtan beri eti puf yiyoruz...

-en iyi yanı da biten paketlere kızım bardak diye seviniyor:)))-


..............................


en sevdiğin hayvan hangisi sorusuna tıslayarak yılan diyen bir kızım var


-kormalımıyım-



17 mart

yok arkadaş milletin çocuğu da akıllı benimkiler hala uyumamak için direniyor 


-vay arkadaş anne olup milletin çocuğu ile başlayan cümlelerde kurmak varmış kaderde-



18 mart

annenin ismi ne sorusuna anne diye cevap veren bir kızım var:))


19 mart

kızımı uyumazsan canavarı çağırırım diye tehdit ettim, kalktı telefonu sakladı...


-oysa canavar kesin cep telefonu kullanıyordur-



20 mart

yaklaşık 1 saattir aradığım düdüklü tencerenin kapağını yatak odamdaki çekmecemden 

çıkartım . bunun orada ne aradığını kızıma sormaya korkuyorum...


21 mart 

döktüğü ve kırdığı şeyleri ''anne bak abooo baba yapmış'' diye gösteren bir kızım var 


-çakalmıyız neyiz-


aaaa delireceğim ulenn bu bu gün 3. evi süpürmem ....


-biri kızları durdursun-



24 mart

kızımla pc için kavga ediyoruz :) neyseki hala kandığı şeyler var:))



25 mart

z.f  belgesel izler


belgeseldeki çocuk ''şimdi deveye biniyoruz'' der 

z.f: hayır at der...

ve bizim evde her deve bir attır biline:))



.......................................

bana gene rahat battı :))


odaları ve eşyaların yerlerini değiştirdim 

bu sefer cok güzel ve ferah oldu 

bakalım bu nekadar sürecek :)))


............................

z.f s.zyi gıdıklıyor ve z.f kahkahalarla gülüyor 


burada bir saçmalık yok mu?




26 mart

ev üzerindeki değişiklikler adlı çalışmamız devam ediyor:))


sıra üst katta müthiş değişikliklere geldi 

aşkımm eve gelince şok olacaksın kesinlikle:)))



27 mart

ütü senden nefret ediyorum...

.......................................

ayy şu saatler ileri alınınca 


aa eskinin 8 ama yada eskinin 10 diyenlere uyuz oluyorum 

eskidendi o ya geçti artık 

aldık saati ileri bitti 

aş artık şunu ya...

..........................



pavlov şu köpeklerini de al ve git hayatımdan...


(bu gün biraz sinirliymiş im galiba:)))

28 mart

şuan mutluluktan ağlayabilirim ilk defa bu kadar erken iki kızımda aynı anda uyuyorlar...

-maşallah maşallah maşallah-


29 mart

çok güzel bir yemek yaptım ...


gidip gelip bakıyorum 

hatta ben bile şaşıyorum cidden bunu ben mi yaptım:))




30 mart

elindeki püskülü burnuna değdirip gıdıklanan

 ve kendi kendine bunu defalarca tekrarlayıp kikir kikir gülen bir kızım var:))

...................................

çay keyfimiz başamadan z.f ile aramızda ki diyalog sayesinde biter:


-z.f dolabın üzerindeki bardaklara uzanır -

ben:hop hop dostum onların yeri orası dokunmuyoruz...

z.f:anne baba hııı

-burada dur isareti yapar eliyle bunun anlamı seni babama söylerim oda sana kızar-

ben: hahahahah(aliye rona edasıyla)

beni babanlamı korkutacaksın kuzum bu numaralar bana sokmez yavrum hahahahah

-z.f annesin yeşilçamdan fırlamış halini ilk kez gormuş ve şok olmuştur göz bebekleri büyür-

niçin böyle davranıyorsun kuzum ...

z.f: babaaaaaaaaaaaaa 

-koşarak kaçar-

ben: bu çabalar beyhude yere yavrum kaçma benim olacaksın hahahaha

z.f: babaaaaaaaaaaaaaa 

ben:sondaki nuri alçomsu erol taş tipi fazla oldu galiba

annemin yorumu : kızım iç yüzünle karşılaştırma şu çocugu o daha kucucuk çoçuk:))))




2 nisan

z.f bu gün babası ile birlikte dışarı gezmeye çıkar 


geldiklerinde elinde bir buket sarı papatya 

c.d z.f''kızım söyle annene bunları onun için kim toplamış'' der

-canım kocam bana cicekde toplarmış-

z.f çiçekleri bana dogru uzatır ve 

kendini işaret ederek annem bunları ben topladım demeye çalışır

-çakal kızım yattın toplanmış ciceklerin uzerine der gibi bakar c.d ama evlat işte genede 

bozuntuya vermez-

annede canım yavrum der ve kızına sarılır 

-uzgunum kocacıgım ama onun psıkolojısı senden once gelıyor-

masalda burada biter :))))




3 nisan

ağlamak istiyorum ya 


benim 1 numaralı zibidi 

sen ben alt katta yemek yaparken 

üst katda banyoya gir soyun ne kadar şampuan varsa dök üstüne başına

buz gibi suyla yıkan(!)

bir an su sesini fark edince koşturarak yukarı çıktım

ve manzara ortada 

hayır kızamıyorsunda birde saçlarını gösterip kokluyor oh diyor 

-mis gibi kokuyormuş saçları- 

birde nasıl üşümüş zibidi ya inşallah hasta olmaz




4nisan


c.d hayatım günün nasıldı diye sordum 


c.d: pavlovun köpekleri gibiydim zil çaldı derse girdim zil çaldı dersten çıktım dedi...

-ne oluyor aileme ya -


5 nisan

insaf ya saat gecenin kaçı oldu ve biz hala ayaktayız işin ilginci 


''uyumak mı o da ne '' modundalar hala uyumak istiyorum yaaa


...................................

dün gece 5 de yattık hoş ona gece denmez sabah yani


bu gün 8.30 da kalktık ...

beni ağlayarak uyandırdıklarında ''kızım bana bunu neden yapıyorsunuz'' dedım

z.f ağlamayı kesti ve öfke ile anne hayırr -beni gostererek - anneeee dedi

bunun acıklaması :soru sorma ve kalk cünkü sen annesin 

-haklı nokta-
.............................



hayır hayır direneceğim 


şimdi gidip bir koca kupa kahve doldurup önce uykumu açacağım

ardından da evimi temizleyeceğim ...

-hoş sabahtan beri 4 keredir aynı odayı topluyorum ama olsun-

yok bu günün de gecesi olacak ve ben direneceğim 

sık dişini kızım

....................................................................................................................


yani bizden bu kadar şimdilik tekrar görüşmek üzere  hoşcakalın

5 yorum:

  1. oy oy senin zibidilerde tam yemelik şekerim:))
    devamını bekliyorum:)
    hayırlı akşamlar,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz devamı gelecek inşallah:)

      Sil
  2. onemli deyil ! bende ayni kaç zamandir yeni geri donuyodrum , islerin kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil