7 Haziran 2014 Cumartesi

Man from stars bitti:)



Taze bitti  bu dizim acayip keyif aldım çok eğlendim zaten su gibi aktı  
Konusu: 
Do Min Joon yaklaşık 400 yıl önce yani Joseon döneminde dünyaya inmiş bir uzaylıdır.
Mükemmele yakın bir görünümü vardır ve ayrıca işitme ve hız konusunda yeteneklidir.
İnsanları ve insanlığı küçümseyen Do Min Joon, modern zaman aktrisi Cheon Song Yi'ye aşık olur.
Okuduğum yorumlardan herkes bu diziyi Kim Soo Hyun için izlesede ben  asıl esas kıza  bayıldım bir hatun kişi bu kadar hoş olabilir. birde kıskandım yahu 30'lu yaşlarını süren kadınlar, nasıl 15'lik çıtır görünümünü koruyor ? 


 her halini hoş buldum diyebilirim  berbat sesiyle sarkı soylemesınıde, içip sapıtmış sersem halinide :)
 birde bu hatun kişinin ev kostümlerine pijamalarına bayıldım  süper rahat bi okadarda  şık gelde sevme  
 hoş hatunun fiziği de on numara  :)
saç aksesuarları  göz bantları yok yok benım kadar evcil birinin bayılmaması mumkun değildi:)

dizinin akıllara çakılı kalan sahnelerinden biri  kesinlikle budur ! 
ama beni en çok etkileyen sahnesi bu olmuştu  çok keyifliydi kesinlikle ve çok duru



neyse  efendim  özetle  ben sevdim çok hoştu güzeldi :) tavsiye ederim 10 üzerinden 8'i veririm:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder